REZULTATAS

Atleto rezultatu bus fiksuojamas lėčiausio rato laikas, jei bus įveikti visi ratai iki nurodytos rato laiko ribos. Jei kažkuriame rate atletas nespės įveikti užduoties iki nurodytos laiko ribos, tokiu atveju rezultatu bus fiksuojamas bendras visuose ratuose neįveiktų (likusių) kalorijų/metrų sumos skaičius.

TESTO EIGA

Nuskambėjus signalui, atletai turės 7,5 arba 8 minutes (priklausomai nuo amžiaus grupės ir divizijos) įveikti testo užduotį. Atletai pradės nuo slidinėjimo aparato, kur turės surinkti reikiamą kalorijų kiekį. Tuomet, atletai turės nubėgti 800 metrų. Įveikus bėgimo distanciją, atletai pereis prie irklavimo aparato, kur turėsi surinkti reikiamą kalorijų kiekį. Jei atletai įveiks reikiamą užduotį iki nurodyto laiko limito kiekviename rate, likusį rato laisvą laiką atletai ilsėsis. Kai pirmojo rato laiko limitas baigsis, atletai iš karto pradės antrąjį ratą, kurio eiga bus analogiška pirmajam ratui, tik su mažesniu reikalingų surinkti kalorijų kiekiu slidinėjimo ir irklavimo aparate. Bėgimo distancija išliks tokia pati visuose ratuose. Rezultatui bus fiksuojamas atleto lėčiausio rato laikas, išskyrus tuos atvejus, kai atletas nespės įveikti užduoties iki rato laiko limito - tokiu atveju likusios nesurinktos kalorijos/metrai visuose ratuose bus sumuojami ir pridedami skaičiuojant rezultatą.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose “Run ID 9.01,” “Row ID 9.03,” ir “SkiErg ID 9.07”.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Atletai turi likti prie savo aparatų iki kol pilnai surinks reikiamą kalorijų kiek (negalima anksčiau nei surenkamas reikiamas kalorijų kiekis nulipti nuo slidinėjimo aparato platformos ar atsistoti nuo irklavimo aparato.

Bėgimo etapas yra suplanuotas lauke, taigi atletai privalo būti pasiruošę bėgti lauko sąlygomis.

Atletui gali būti pritaikyta 10 sekundžių/5 kalorijų (nespėjus į laiko limitą) bauda, jei bus specialiai paleidžiamos slidinėjimo ir/ar irklavimo aparato rankenos traukos gautiniame taške.

REZULTATAS

Atleto rezultatui bus sumuojami kiekvieno rato sunkiausių sėkmingų "Clean and Jerk" svoriai.

TESTO EIGA

Po starto signalo sportininkai turės per 2 minutes atlikti privalomus "Hang to Overhead" pakartojimus su gira ir rasti sunkiausią svorį vienam "Clean and Jerk" pakartojimui. Atletai 2 minučių intervale gali pagal poreikį tiek didinti, tiek mažinti "Clean and Jerk" bandymų svorį ir atlikti tiek bandymų, kiek nori. Pasibaigus 2 minučių laikotarpiui, sportininkai turės 1 minutę pailsėti prieš pradėdami antrąjį ratą. Sportininkai turės atlikti iš viso 4 tokius ratus, kiekvieną kartą atlikdami tą pačią užduoties seką.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose “Clean, Anyhow ID 3.01,” “Shoulder to Overhead ID 5.05,” ir “Kettlebell Snatch, ID 6.04”.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Atletai nurodytiems pratimams su gira gali pasirinkti ir atlikti tiek „Hang Kettlebell Snatch“, tiek „Hang Kettlebell Clean + Shoulder to Overhead“.

Kategorijose, kur užduotis nurodyta su viena gira, atletai gali pasirinkti kuria ranka pradėti kiekvieną raundą, tačiau prieš pakeidami ranką, turi atlikti visus 6 pakartojimus su viena ranka.

Prieš prasidedant pirmam 2 minučių raundui, atletų štanga gali būti paruošta su uždėtais svoriais.

Atletas gali tiek didinti, tiek mažinti štangos svorį, tačiau tai turi padaryti pats.

Prieš atliekant bet kokį Clean and Jerk bandymą ant štangos privalo būti užraktai, o visi nenaudojami svoriai bei giros turi būti pašalinti iš kėlimo zonos.

Atletas negali numesti štangos už savęs. Toks kėlimas bus traktuojamas kaip " no rep", net jei ir buvo sėkmingas iki numetant štangą.

Atleto rezultatą sudarys bendras svoris (svorių suma) skaičiuojant sunkiausio sėkmingai atlikto Clean and Jerk svorį iš kiekvieno raundo.

Iš pagarbos kitiems atletams bei varžybų darbuotojams, kiekvieno atleto prašome po rungties nurinkti svorius nuo štangos ir grąžinti į jiems skirtą vietą.

REZULTATAS

Atleto rezultatas bus laikas, per kurį pavyks įveikti visus 4 užduoties raundus ir kirsti finišo liniją. Jei per nurodytą laiką nebus įveikti visi 4 raundai, atleto rezultatas bus atliktų pakartojimų skaičius.

TESTO EIGA

Atlikdamas šį testą atletas pats pasirenka judesių eiliškumo ir pakartojimų schemą. Atleto pasirinkimas fiksuojamas prieš testo pradžią, po to jo keisti nebus leidžiama. Atletai startuos už starto linijos, po starto signalo pradės pirmąjį judesį ir atliks reikiamą pakartojimų skaičių, tada pereis prie antrojo judesio, atliks reikiamą skaičių pakartojimų ir galiausiai pereis prie trečiojo judesio reikiamam pakartojimų skaičiui. Atlikus trečiojo judesio pakartojimus, atletas turės perkelti dėžę į priekį taip fiksuodamas, kad roundas pilnai atliktas. Svarbu: perkelti dėžę į priekį atletas privalo nepriklausomai ar paskutiniu rungties judesiu pasirinko "Box Jump" judesį. Atletai tęs šią schemą tol, kol įveiks reikiamą raundų skaičių. Įveikus reikiamą raundų skaičių, atletas privalės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas laikas rezultatui.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose “Pull-up ID 7.04,” “Handstand Push-up ID 12.01,” “Chest to Bar Pull-Up ID 7.05,” “Box Jump ID 10.04,” “Box Step-Ups ID 15.11” ir “Hand-Release Push-ups ID 15.02”

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Atlikdami šuolius ant dėžės, nuo dėžės atletai privalo nulipti. Atšokti nuo žemės neleidžiama. Tai daroma saugumo sumetimais bei vienodai taikoma visose kategorijose.

Atletai patys pasirenka, kurį judesį nori atlikti tam tikrą nurodytą pakartojimų skaičių, t.y. užduoties schemą sudėlioja patys. Kiekvieną raundą tas judesys turi būti atliekama tokį pat pakartojimų kiekį, tai reiškia, kad raundams keičiantis, judesių schema keistis nebegali. Pavyzdžiui, jei sportininkas pasirenka 18 (kitoje kategorijoje - 16) pakartojimų atlikti „Chest to Bar Pull Up“ judesį, tai „Chest to Bar Pull Up" turi būti atliekamas 18(kitoje kategorijoje - 16) pakartojimų visuose raunduose, viso testo metu. Judesiai negali būti keičiami vietomis keičiantis raundams. Judesys, kurį pasirinkote 18 (kitoje kategorijoje - 16) pakartojimų, visada bus pirmasis judesys. Pakartojimų schemos eiliškumas taip pat negali būti keičiamas: eiliškumas visada yra nuo didžiausio pakartojimų skaičiaus iki mažiausio pakartojimų skaičiaus.

Atletai savo judėjimo tvarką pateiks Atletų Koordinatoriams, užsiregistruojant į savo rungtį, t. y. likus 15 minučių iki numatyto rungties starto. Pateikus pasirinktą schemą jos keisti nebus galima. Jei atletas neatvyksta registruotis ir pateikti savo schemos likus 15 minučių iki savo rungties, jiems bus paskirta tokia tvarka: 18 (LT Sport/+45 kategorijoje - 16) "Chest to Bar Pull Ups", 14 (LT Sport/+45 kategorijoje - 12) "Hand Stand Push Ups", 10 (LT Sport/+45 kategorijoje - 8) "Box Jumps".

Pasibaigus kiekvienam raundui (išskyrus paskutinį) sportininkai turi perkelti savo dėžę į priekį, taip parodydami, kad baigė raundą. Dėžės perkelti negalima, kol raundas nebaigtas. Prieiti prie dėžės ir ją perkelti atletas turės nepriklausomai nuo to, kurioje vietoje pagal jo pasirinktą eiliškumą yra "Box Jumps" judesys.

LT Sport/+45 kategorijos atletai turės atlikti 3 testo raundus.

REZULTATAS

Atleto rezultatas bus laikas, per kurį įveikta visa užduotis arba pakartojimų skaičius, jei užduoties atletas nespės atlikti iki pasibaigiant laiko limitui.

TESTO EIGA

Elite

Atletai pradės rungtį už starto linijos, o davus starto signalą, pradės su 50 nepertraukiamų dvigubų šuoliukų per virvutę. Jei tos kategorijos, kurioje rungtis nurodo šuoliukus įveikti nepertraukiamai, atletas suklys arba sustos nepasiekęs 50 sėkmingų šuoliukų skaičiaus, šuoliukų seriją turės pradėti iš naujo. Po dvigubų šuoliukų atletai turės atlikti 25 metrų ėjimą rankomis, po to - 50 "Toes to Bar". Padarius "Toes to Bar" pakartojimus, atletai turės pakartoti 25 metrų ėjimą ant rankų, ir grįžus prie virvutės atlikti 50 nepertraukiamų "Single Under Crossovers" šuoliukų. Suklydus arba sustojus iki pasiekiant 50 pakartojimų, seriją reikės pradėti nuo nulio. Atlikę paskutinį šuoliuką, atletai turės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas užduoties laikas.

TESTO EIGA

LT Sport/+45

Atletai pradės rungtį už starto linijos, o davus starto signalą, pradės su 50 dvigubų šuoliukų per virvutę (šuoliukai neprivalo būti nepertraukiami). Įveikus visus šuoliukus, atletai tęs rungtį darydami 8 "Wall Walk", po kurių atliks 25 "Toes to Bar". Įveikus "Toes to Bar", atletai vėl turės atlikti 8 "Wall Walk", po kurių - dar kartą sušokinėti 50 dvigubų šuoliukų per virvutę (taip pat neprivalo būti nepertraukiami). Atlikę paskutinį šuoliuką, atletai turės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas užduoties laikas.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose “Double Under ID 10.07,” “Single Under Crossover ID 10.11,” “Handstand Walk ID 12.03,” “Toes To Bar ID 7.01,” ir “Wall Walk ID 12.06”.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Minimali ėjimo ant rankų "Hand stand Walk" atkarpa yra 2,5 metro.

Kategorijose, kuriose bus atliekami nepertraukiami "Single Under Crossovers" šuoliukai, jei juos atliekant baigsis rungties laiko limitas, tuomet skaičiuojant rezultatą bus skaičiuojama didžiausia nepertraukiama "Single Under Crossovers" serija iki pasiekiant laiko limitą.

"Wall walk" judesiui bus taikomas 150 cm ir 25 cm atstumas nuo sienos vyrams ir 138 cm ir 25 cm atstumas nuo sienos moterims.

REZULTATAS

Atleto rezultatas bus laikas, per kurį įveikta visa užduotis arba pakartojimų skaičius, jei užduoties atletas nespės atlikti iki pasibaigiant laiko limitui.

TESTO EIGA

tletai startuos už starto linijos, o po starto signalo sportininkai pradės daryti "Sandbag Lunges" (Kitoje kategorijoje pradės nuo "Wall Ball" ir po jų atliks "Sandbag Lunges"). Po įtūpstų, atletai turės atlikti 30 "Burpee over Sandbag", surinkti 40 Bike Erg kalorijų ir 30 "Sandbag Squat Clean". Po jų atletai turės pakartoti dar vieną įtūpstų su smėlio maišais seriją. (LT Sport/+45 kategorijos atletai dar turės pakartoti ir 20 "Wall Ball" seriją). Tada sportininkai tęs testą prie žiedų/skersinio, kur turės atlikti reikiamą kiekį "Ring Muscle-Ups"/"Bar Muscle-Ups". Po visų pakartojimų atletas turi kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas jo rungties laikas.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose „Ring Muscle-Up ID 8.02“, „Walking Lunge ID 15.06“, „Wall Ball ID 15.04“, „Object Facing Burpee Over Object ID 10.02“, „Bike Erg ID 9.06“, „Squat Clean ID 3.03“, „Ring Muscle-up ID. 8.02“, ‚Bar Muscle-up ID 7.07‘ ir ‚Chest to Bar Pull-ups ID 7.05‘

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Šis testas turi lyginamąjį laiką (Tiebreak), kuris Elite kategorijoje bus fiksuojamas po antrosios 20m "Sandbag Lunges" serijos, o "LT Sport/+45" kategorijoje - po antrosios 20 pakartojimų "Wall Ball" serijos.

Atletai smėlio maišą gali laikyti bet kokiu pasirinktu būdu, tačiau smėlio maišas negali liesti grindų nei viename įtūpsto taške ir negali būti padėtas ant atleto kojų įtūpsto žemiausioje fazėje.

Mažiausia įtūpstų su smėlio maišais atkarpa yra 2,5m. Jei maišas bus numetamas ar kitaip neatliekamas pakartojimas viduryje segmento, atletas turės grįžti į atkarpos pradžią pradėti įtūpstus nuo ten.

REZULTATAS

Atleto rezultatas bus laikas, per kurį bus įveiktas visas testas arba pakartojimų skaičius, jei testo nespės įveikti iki pasibaigus laiko limitui.

TESTO EIGA

Atletai pradės už starto linijos, o po starto signalo pradės nuo 3 "Power Snatch", 6 "Hang Power Snatch ir 9 "Overhead Squat". Po pratimų su štanga pakartojimų, atletas turės bėgti 4 "Shuttle Run" bėgimus. Kiekvieną "Shuttle Run" bėgimą sudaro 30 metrų bėgimo pirmyn, kad paliestų dėžę kitame atkarpos gale, ir 30 metrų atgal, kad perbėgtų ir paliestų liniją atkarpos pradžioje. Po šių bėgimų, atletai grįš prie štangos ir dar kartą pakartos visą pradinę seriją su štanga: 3 "Power Snatch", 6 "Hang Power Snatch ir 9 "Overhead Squat". Pabaigus rungtį, atletas turės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas rungties laikas.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose ““Shuttle Run ID 9.02,”Snatch, Anyhow ID 4.01,” “Hang Snatch, Anyhow ID 4.04,” and “Overhead Squat ID 1.04”.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Atletai privalo vienu metu pėdomis ir viena ranka paliesti žemę už linijos kiekvienos 30m bėgimo atkarpos starto taške ir paliesti dėžę tos pačios atkarpos kitame gale. Atletams nereikia liesti žemės prieš pradedant pirmą "Shuttle Run" bėgimą ir baigiant paskutinijį - pradėti bėgimus atletas turi tiesiog neperžengęs starto linijos nei viena pėda, o pabaigti tiksliai abiem kojomis kirtus šią liniją.

REZULTATAS

Atleto rezultatu bus fiksuojamas lėčiausio rato laikas, jei bus įveikti visi ratai iki nurodytos rato laiko ribos. Jei kažkuriame rate atletas nespės įveikti užduoties iki nurodytos laiko ribos, tokiu atveju rezultatu bus fiksuojamas bendras visuose ratuose neįveiktų (likusių) kalorijų/metrų sumos skaičius.

TESTO EIGA

Nuskambėjus signalui, atletai turės 7,5 arba 8 minutes (priklausomai nuo amžiaus grupės ir divizijos) įveikti testo užduotį. Atletai pradės nuo slidinėjimo aparato, kur turės surinkti reikiamą kalorijų kiekį. Tuomet, atletai turės nubėgti 800 metrų. Įveikus bėgimo distanciją, atletai pereis prie irklavimo aparato, kur turėsi surinkti reikiamą kalorijų kiekį. Jei atletai įveiks reikiamą užduotį iki nurodyto laiko limito kiekviename rate, likusį raundo laisvą laiką atletai ilsėsis. Kai pirmojo raundo laiko limitas baigsis, atletai iš karto pradės antrąjį ratą, kurio eiga bus analogiška pirmajam, tik su mažesniu reikalingų surinkti kalorijų kiekiu slidinėjimo ir irklavimo aparate. Bėgimo distancija išliks tokia pati visuose ratuose. Rezultatui bus fiksuojamas atleto lėčiausio rato laikas, išskyrus tuos atvejus, kai atletas nespės įveikti užduoties iki rato laiko limito - tokiu atveju likusios nesurinktos kalorijos/metrai visuose raunduose bus sumuojami ir pridedami skaičiuojant rezultatą.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose “Run ID 9.01,” “Row ID 9.03,” ir “SkiErg ID 9.07”.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Atletai turi likti prie savo aparatų iki kol pilnai surinks reikiamą kalorijų kiek (negalima anksčiau nei surenkamas reikiamas kalorijų kiekis nulipti nuo slidinėjimo aparato platformos ar atsistoti nuo irklavimo aparato.

Bėgimo etapas yra suplanuotas lauke, taigi atletai privalo būti pasiruošę bėgti lauko sąlygomis.

Atletui gali būti pritaikyta 10 sekundžių/5 kalorijų(nespėjus į laiko limitą) bauda, jei bus specialiai paleidžiamos slidinėjimo ir/ar irklavimo aparato rankenos traukos gautiniame taške.

REZULTATAS

Atleto rezultatui bus sumuojami kiekvieno rato sunkiausių sėkmingų "Clean and Jerk" svoriai.

TESTO EIGA

Po starto signalo sportininkai turės per 2 minutes atlikti privalomus "Hang to Overhead" pakartojimus su gira ir rasti sunkiausią svorį vienam "Clean and Jerk" pakartojimui. Atletai 2 minučių intervale gali pagal poreikį tiek didinti, tiek mažinti "Clean and Jerk" bandymų svorį ir atlikti tiek bandymų, kiek nori. Pasibaigus 2 minučių laikotarpiui, sportininkai turės 1 minutę pailsėti prieš pradėdami antrąjį ratą. Sportininkai turės atlikti iš viso 4 tokius ratus, kiekvieną kartą atlikdami tą pačią užduoties seką.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose “Clean, Anyhow ID 3.01,” “Shoulder to Overhead ID 5.05,” ir “Kettlebell Snatch, ID 6.04”.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Atletai nurodytiems pratimams su gira gali pasirinkti ir atlikti tiek „Hang Kettlebell Snatch“, tiek „Hang Kettlebell Clean + Shoulder to Overhead“.

Kategorijose, kur užduotis nurodyta su viena gira, atletai gali pasirinkti kuria ranka pradėti kiekvieną raundą, tačiau prieš pakeidami ranką, turi atlikti visus 6 pakartojimus su viena ranka.

Prieš prasidedant pirmam 2 minučių raundui, atletų štanga gali būti paruošta su uždėtais svoriais.

Atletas gali tiek didinti, tiek mažinti štangos svorį, tačiau tai turi padaryti pats.

Prieš atliekant bet kokį Clean and Jerk bandymą ant štangos privalo būti užraktai, o visi nenaudojami svoriai bei giros turi būti pašalinti iš kėlimo zonos.

Atletas negali numesti štangos už savęs. Toks kėlimas bus traktuojamas kaip " no rep", net jei ir buvo sėkmingas iki numetant štangą.

Atleto rezultatą sudarys bendras svoris (svorių suma) skaičiuojant sunkiausio sėkmingai atlikto Clean and Jerk svorį iš kiekvieno raundo.

Iš pagarbos kitiems atletams bei varžybų darbuotojams, kiekvieno atleto prašome po rungties nurinkti svorius nuo štangos ir grąžinti į jiems skirtą vietą.

REZULTATAS

Atleto rezultatas bus laikas, per kurį pavyks įveikti visus 4 užduoties raundus ir kirsti finišo liniją. Jei per nurodytą laiką nebus įveikti visi 4 raundai, atleto rezultatas bus atliktų pakartojimų skaičius.

TESTO EIGA

Atlikdamas šį testą atletas pats pasirenka judesių eiliškumo ir pakartojimų schemą. Atleto pasirinkimas fiksuojamas prieš testo pradžią, po to jo keisti nebus leidžiama. Atletai startuos už starto linijos, po starto signalo pradės pirmąjį judesį ir atliks reikiamą pakartojimų skaičių, tada pereis prie antrojo judesio, atliks reikiamą skaičių pakartojimų ir galiausiai pereis prie trečiojo judesio reikiamam pakartojimų skaičiui. Atlikus trečiojo judesio pakartojimus, atletas turės perkelti dėžę į priekį taip fiksuodamas, kad roundas pilnai atliktas. Svarbu: perkelti dėžę į priekį atletas privalo nepriklausomai ar paskutiniu rungties judesiu pasirinko "Box Jump" judesį. Atletai tęs šią schemą tol, kol įveiks reikiamą raundų skaičių. Įveikus reikiamą raundų skaičių, atletas privalės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas laikas rezultatui.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose “Pull-up ID 7.04,” “Handstand Push-up ID 12.01,” “Chest to Bar Pull-Up ID 7.05,” “Box Jump ID 10.04,” “Box Step-Ups ID 15.11” ir “Hand-Release Push-ups ID 15.02”

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Atlikdami šuolius ant dėžės, nuo dėžės atletai privalo nulipti. Atšokti nuo žemės neleidžiama. Tai daroma saugumo sumetimais bei vienodai taikoma visose kategorijose.

Atletai patys pasirenka, kurį judesį nori atlikti tam tikrą nurodytą pakartojimų skaičių, t.y. užduoties schemą sudėlioja patys. Kiekvieną raundą tas judesys turi būti atliekama tokį pat pakartojimų kiekį, tai reiškia, kad raundams keičiantis, judesių schema keistis nebegali. Pavyzdžiui, jei sportininkas pasirenka 18 (kitoje kategorijoje - 16) pakartojimų atlikti „Chest to Bar Pull Up“ judesį, tai „Chest to Bar Pull Up" turi būti atliekamas 18(kitoje kategorijoje - 16) pakartojimų visuose raunduose, viso testo metu. Judesiai negali būti keičiami vietomis keičiantis raundams. Judesys, kurį pasirinkote 18 (kitoje kategorijoje - 16) pakartojimų, visada bus pirmasis judesys. Pakartojimų schemos eiliškumas taip pat negali būti keičiamas: eiliškumas visada yra nuo didžiausio pakartojimų skaičiaus iki mažiausio pakartojimų skaičiaus.

Atletai savo judėjimo tvarką pateiks Atletų Koordinatoriams, užsiregistruojant į savo rungtį, t. y. likus 15 minučių iki numatyto rungties starto. Pateikus pasirinktą schemą jos keisti nebus galima. Jei atletas neatvyksta registruotis ir pateikti savo schemos likus 15 minučių iki savo rungties, jiems bus paskirta tokia tvarka: 18 (LT Sport/+45 kategorijoje - 16) "Chest to Bar Pull Ups", 14 (LT Sport/+45 kategorijoje - 12) "Hand Stand Push Ups", 10 (LT Sport/+45 kategorijoje - 8) "Box Jumps".

Pasibaigus kiekvienam raundui (išskyrus paskutinį) sportininkai turi perkelti savo dėžę į priekį, taip parodydami, kad baigė raundą. Dėžės perkelti negalima, kol raundas nebaigtas. Prieiti prie dėžės ir ją perkelti atletas turės nepriklausomai nuo to, kurioje vietoje pagal jo pasirinktą eiliškumą yra "Box Jumps" judesys.

LT Sport/+45 kategorijos atletai turės atlikti 3 testo raundus.

REZULTATAS

Atleto rezultatas bus laikas, per kurį įveikta visa užduotis arba pakartojimų skaičius, jei užduoties atletas nespės atlikti iki pasibaigiant laiko limitui.

TESTO EIGA

Elite

Atletai pradės rungtį už starto linijos, o davus starto signalą, pradės su 50 nepertraukiamų dvigubų šuoliukų per virvutę. Jei tos kategorijos, kurioje rungtis nurodo šuoliukus įveikti nepertraukiamai, atletas suklys arba sustos nepasiekęs 50 sėkmingų šuoliukų skaičiaus, šuoliukų seriją turės pradėti iš naujo. Po dvigubų šuoliukų atletai turės atlikti 25 metrų ėjimą rankomis, po to - 50 "Toes to Bar". Padarius "Toes to Bar" pakartojimus, atletai turės pakartoti 25 metrų ėjimą ant rankų, ir grįžus prie virvutės atlikti 50 nepertraukiamų "Single Under Crossovers" šuoliukų. Suklydus arba sustojus iki pasiekiant 50 pakartojimų, seriją reikės pradėti nuo nulio. Atlikę paskutinį šuoliuką, atletai turės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas užduoties laikas.

TESTO EIGA

LT Sport/+45

Atletai pradės rungtį už starto linijos, o davus starto signalą, pradės su 50 dvigubų šuoliukų per virvutę (šuoliukai neprivalo būti nepertraukiami). Įveikus visus šuoliukus, atletai tęs rungtį darydami 8 "Wall Walk", po kurių atliks 25 "Toes to Bar". Įveikus "Toes to Bar", atletai vėl turės atlikti 8 "Wall Walk", po kurių - dar kartą sušokinėti 50 dvigubų šuoliukų per virvutę (taip pat neprivalo būti nepertraukiami). Atlikę paskutinį šuoliuką, atletai turės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas užduoties laikas.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose “Double Under ID 10.07,” “Single Under Crossover ID 10.11,” “Handstand Walk ID 12.03,” “Toes To Bar ID 7.01,” ir “Wall Walk ID 12.06”.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Minimali ėjimo ant rankų "Hand stand Walk" atkarpa yra 2,5 metro.

Kategorijose, kuriose bus atliekami nepertraukiami "Single Under Crossovers" šuoliukai, jei juos atliekant baigsis rungties laiko limitas, tuomet skaičiuojant rezultatą bus skaičiuojama didžiausia nepertraukiama "Single Under Crossovers" serija iki pasiekiant laiko limitą.

"Wall walk" judesiui bus taikomas 150 cm ir 25 cm atstumas nuo sienos vyrams ir 138 cm ir 25 cm atstumas nuo sienos moterims.

REZULTATAS

Atleto rezultatas bus laikas, per kurį įveikta visa užduotis arba pakartojimų skaičius, jei užduoties atletas nespės atlikti iki pasibaigiant laiko limitui.

TESTO EIGA

Atletai startuos už starto linijos, o po starto signalo pradės daryti "Sandbag Lunges" (LT Sport/+45 kategorijos atletai pirmiausiai pradės nuo "Wall Ball" ir po jų atliks "Sandbag Lunges"). Po įtūpstų, atletai turės atlikti 30 "Burpee over Sandbag", toliau - surinkti 40 Bike Erg kalorijų ir atlikti 30 "Sandbag Squat Clean". Po jų atletai turės pakartoti dar vieną įtūpstų su smėlio maišais seriją. (LT Sport/+45 kategorijos atletai po jų turės pakartoti ir 20 "Wall Ball" seriją). Tada sportininkai tęs testą prie žiedų/skersinio, kur turės atlikti reikiamą kiekį "Ring Muscle-Ups"/"Bar Muscle-Ups" (priklausomai nuo kategorijos). Po visų pakartojimų atletas turės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas jo rungties laikas.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose „Ring Muscle-Up ID 8.02“, „Walking Lunge ID 15.06“, „Wall Ball ID 15.04“, „Object Facing Burpee Over Object ID 10.02“, „Bike Erg ID 9.06“, „Squat Clean ID 3.03“, „Ring Muscle-up ID. 8.02“, ‚Bar Muscle-up ID 7.07‘ ir ‚Chest to Bar Pull-ups ID 7.05‘

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Šis testas turi palyginamąjį laiką (Tiebreak time), kuris Elite kategorijoje bus fiksuojamas po antrosios 20m "Sandbag Lunges" serijos, o "LT Sport/+45" kategorijoje - po antrosios 20 pakartojimų "Wall Ball" serijos.

Atletai smėlio maišą gali laikyti bet kokiu pasirinktu būdu, tačiau smėlio maišas negali liesti grindų nei viename įtūpsto taške ir negali būti padėtas ant atleto kojų įtūpsto žemiausioje fazėje.

Mažiausia įtūpstų su smėlio maišais atkarpa yra 2,5m. Jei maišas bus numetamas ar kitaip neatliekamas pakartojimas viduryje segmento, atletas turės grįžti į atkarpos pradžią pradėti įtūpstus nuo ten.

REZULTATAS

Atleto rezultatas bus laikas, per kurį bus įveiktas visas testas arba pakartojimų skaičius, jei testo nespės įveikti iki pasibaigus laiko limitui.

TESTO EIGA

Atletai pradės už starto linijos, o po starto signalo pradės nuo 3 "Power Snatch", 6 "Hang Power Snatch ir 9 "Overhead Squat". Po pratimų su štanga pakartojimų, atletas turės bėgti 4 "Shuttle Run" bėgimus. Kiekvieną "Shuttle Run" bėgimą sudaro 30 metrų bėgimo pirmyn, kad paliestų dėžę kitame atkarpos gale, ir 30 metrų atgal, kad perbėgtų ir paliestų liniją atkarpos pradžioje. Po šių bėgimų, atletai grįš prie štangos ir dar kartą pakartos visą pradinę seriją su štanga: 3 "Power Snatch", 6 "Hang Power Snatch ir 9 "Overhead Squat". Pabaigus rungtį, atletas turės kirsti finišo liniją, kad būtų fiksuojamas rungties laikas.

JUDESIŲ STANDARTAI

Pilnus judesių standartus galite rasti Tarptautinės funkcinio sporto federacijos judesių standartų dokumente, punktuose ““Shuttle Run ID 9.02,”Snatch, Anyhow ID 4.01,” “Hang Snatch, Anyhow ID 4.04,” and “Overhead Squat ID 1.04”.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Atletai privalo vienu metu pėdomis ir viena ranka paliesti žemę už linijos kiekvienos 30m bėgimo atkarpos starto taške ir paliesti dėžę tos pačios atkarpos kitame gale. Atletams nereikia liesti žemės prieš pradedant pirmą "Shuttle Run" bėgimą ir baigiant paskutinijį - pradėti bėgimus atletas turi tiesiog neperžengęs starto linijos nei viena pėda, o pabaigti tiksliai abiem kojomis kirtus šią liniją.